14.11.11

Aku xsetabah macam ibu aku..hurmm


Assalamualaikum...
hye peeps..ari ni aku nk berkongsi n luahkan prasaan aku ni...haihh(mengeluh):face32:aku xtaw nk mle dr mne..tp yg penting cume aku nk ckp..cmne nk dptkn sifat ketabahan cm seorg ibu tu haa ??aku da try nk tabah cm ibu aku tu..tp ttp xleh gk...cool je hadapi semua dugaan ..serius aku ckp aku mmg xkuat nk hadapi semua dugaan scre serentak..menangis aku:face59:tp ape yg aku ckp tu bkn mksd aku ni lemah sgt2..tp tula..ble da sgt dugaan..rse cm stress..mmg da xleh nk pk ape da ..otak i jd cm blurr...rse cm nk gile pon ade..kekdg aku termenung asyik dok pk nseb aku..ape cbrn sterusnye...smpai berserabotla kple otak ni skejap..:face30:aku rsekann aku kena tgk bnde yg mnenangkann cm g tgk bnde2 yg ijau ke...bnde2 yg kebiruan..oppss i means mcm laut ke..tp skg laut bknnye wne biru da..wne kelabu cm taik anjing da aku nengoknye...bse r pncemaran..ermm...akhir kate mybe sifat tabah tu akn dtg sndri ble kte suda bersifat matang sepenuhnye kot...such as my mom la kann...
k tu je kot utk arini..
kbye!0


Sukesuke x ? Sila la Like..Tq!