18.11.11

Adakah Die

Assalamualaikumm...
hye peeps..:n:arini aku sedihh sgt..bkn takat arini je...dr smalam kot...xtaw lahh nk ckp cmne ag ni...korg taw kann mmg dr dlu..ble da trkne skali org yg kte syg men prempuan blakang kite...hati kite ni jd sensitif trus...trus prasaan yg dlu xdk ttbe wjud dlm diri aku ni...iaitu kuat cemburu..tp aku cbe hindari prasaan tu tp xlehh gk...ramai kwn aku ckp klu ade sft cemburu tu kt Bf kite mknenye kite syg...tp aku len aku ade sifat cemburu tp kprcyaan trhdp die mmg xdk ! bkn seorg je prempuan tp lebihh...kekdg aku terfikir knp harus trjd kt aku..adekahh die bosan ngn aku ?die xske kt aku lagi ke ? sgle kceriaan aku ngn die mnjd limit..bkn sprti dlu..ye aku fhm die hnye brkwn...tp klu da pgl pgln mnje...suda cnfirm org tu akn igt yg die syok kt org tu..aku taw la sbb aku prempuan and aku pnh brklakuan cmtu dlu...tp skg da xda..sb aku fikir umo aku da meningkat. better kite brkwn ramai2..then ble da tiba msenye bru lahh kite pilih antre satu mne yg trbaik tok kite...itu yg mnjmin kebahagiaan kite kelak..tp klu da jd cmni kprcayaan aku pon da xlagi bersamanye...cmne nk bahagia ??bknnye aku xsbr...tp da trlebih sbr..klu aku x sbr aku xkan bg pluang utk die yg keempat...sdgkan pluang hnye dtg skali je seumur idup..die msih lagi nk ckp aku ni krs kple..klu aku ni xsbr da lme aku cari lki len ...tp aku fikir kann kesian..try bg die pluang ape yg die wt smalam chat ngn pmpuan lain...pastu pdm sbb tkut aku mrh ?? gitu ke aku nk bg kprcyaan sepenuhnye kt die...sudahlahh klu aku bg kprcayaan kt die lg r ati aku sakit..bek xpyh kasi...mmg itu skg aku nga wt...xbg kepercayaan sepenuhnye kpd die...len lahh klu die tu lurus bendul...ape sgle die wt sume dpean mata aku...k bru kepercyaan itu mnjd hak milik die...:face38:tp mngkin nseb yg bek lom smpai giliran aku plak kot dpt lelaki yg betol2 setia..erm k la takat tu je kot aku nk luahkann...
kbye!:face9:


Sukesuke x ? Sila la Like..Tq!