21.11.11

Xsia sia aku menjerit !

Assalamualaikum,..yeay malaysia menang akhirnye...xsia-sia aku menjerit terpekik tlolong cm org gile...hahaah...mmg hebatlahh badrul..heheh0tgklahh spe yg pkai jersi no 10 msti bertuah sbb no 10 tu la jersi arwah mokhtar dahari slalu pkai..hahah..actually aku peminat arwah mokhtar dahari..klu die men bola sepak..cnfirm gol bnyk lahh..apepe pon tabik kt kumpulan HARIMAU MUDA...mengaumm satu malaysia nie...hahah...trmasuk lahh aku...0tp aku hairannlahh ngn indon nie..asl kalah je msti nangis...apsal erk ..adatlahh dlm permainan ade menang and kalah..dorg x fhm2 ke...xkann asyik nk menang negara dorg je..adoii..mmg parah lahh gitu menolak ketentuan takdir betolla indon nie...da trtulis dlm takdir malaysia menang..terima jela hakikat...ni x nk jgk xpuas ati..siap menganjing lagi...ngeng..0tp apeapehall aku ttp brbngge jd anak malaysia..hahaha(ketawa dengan besar lagi bngge nihh...)ape yg penting..love u lahh HARIMAU MUDA teruskan perjuangan anda...chayok chayok..ngee:face18:k la takat smpai sini je kot aku pnye pentaipan...mata da kuyu nie..bdn terasa ringan di awang awangan..hahah then ape lagi aku mau tido la deyyy tanbichik ...ngeheh
kbye
:0x2:


Sukesuke x ? Sila la Like..Tq!